Dark Seasons

4 comments:

Nathaniel said...

Look how the red blobs from Sensitive and Velvet Night transform into the red dress of Bow Maker and now in Dark Season lift into the air and move heavenward in this ominous view of a late January twilight in Paris. What a wonderful progression of shapes of red... each so different in mood, each so telling and beautiful in its own way. These photos are the visual song that dreams are made of.

Ursus said...

Ich verfolge Deinen Blog schon länger und mir gefallen Deine Bilder sehr gut. Künsterisch wie auf von der Gestaltung her... Frage mich immer wieder, welche Technik Du verwendest :-)

Verena said...

Lieber Ursus, freut mich sehr dass Du schreibst. Die Frage ist schwierig zu beantworten. Vielleicht kann ich es so erklären. Selbst mit der Kamera bin ich Malerin. Ich benutze keine besondere Kamera etc.
herzlich

Verena said...

Thank you Nathaniel
I think the magic of dreams is importent